Ariana Grande - 34+35 Remix (feat. Doja Cat and Megan Thee Stallion) (Official Video)

11 feb 2021
35 168 064 visningar

The official “34+35 Remix” music video by Ariana Grande feat. Doja Cat and Megan Thee Stallion. Listen & download here: arianagrande.lnk.to/3435remix
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
instagram.com/arianagrande
twitter.com/arianagrande
facebook.com/arianagrande
►Follow Doja Cat:
www.dojacat.com
instagram.com/dojacat
twitter.com/dojacat
facebook.com/dojacat
►Follow Megan Thee Stallion:
megantheestallion.com
instagram.com/theestallion
twitter.com/theestallion
facebook.com/theestallionn
Production Company - freenjoy - @freenjoy
Director - Stefan Kohli - @photokohli
Executive Producer - Nathan Scherrer - @freenjoy
Executive Producer - Tara Sheree - @tarasheree
Producer - Aiden Magarian - @aidenmagarian
1st AD - Kenny Taylor - @kennetharnoldtaylor
Director of Photography - Gus Bendinelli - @gbendinelli
Gaffer - Jihan Casquejo - @geehanski
Key Grip - Joanna Nguyen - @jtngu
Production Designer - Tyler Evans - @rtylerevans
Editor - Nick Rondeau - @nickrondeau
Colorist - Jill Bogdanowicz at CO3 - @jill.bogdanowicz
Finishing - Company 3 - @company_3
Shot on Kodak


Official “34+35 Remix” Lyrics:
Hmm
You might think I'm crazy
The way I've been cravin'
If I put it quite plainly
Just gimme them babies
So, what you doing tonight?
Better say, "doin' you right" (yeah)
Watchin' movies, but we ain't seen a thing tonight (yeah)
I don't wanna keep you up (you up)
But show me, can you keep it up? (It up)
'Cause then I'll have to keep you up
Shit, maybe I'ma keep you up, boy
I've been drinking coffee (I've been drinking coffee)
And I've been eating healthy (and I've been eating healthy)
Know I keep it squeaky, yeah (know I keep it squeaky)
Saving up my energy (yeah, yeah, saving up my energy)
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (All night)
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
Can we stay up all night fuck a jet lag
You bring your fine ass and over night bag
Add up the numbers or get behind that
Play and rewind that
Listen you’ll find that
I want that six nine without Tekashi
And I want your body
And I make it obvious
Wake up the neighbors
We got an audience
They hear the clapping
But we not applauding ’em
Six o’clock and I’m crushing
Then it get to Seven o’clock now he want it
When it hit eight o clock we said fuck it
Forget your girl, pretend that I’m her
Come make the cat purr
Come make my back hurt aye
Making that squirt
And rain and shower and spray
Now that’s perfect baby
We don’t sleep enough but imma keep you up
If you could keep it up
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (All night)
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
Rock you like a baby
But you know I’m bout to keep you up
Welcome to my channel and
Today I’m bout to teach you sum
I can make you pop legs up like a can can
Wake the neighbors up
Make it sound like the band playing
Bitch, let me get cute
He’s about to come through
I’ve been in the shower for about a whole hour
He finna act a dog in it
So he get the bald kitty
Netflix or Hulu baby you choose
I’m up like Starbucks
3 pumps ooh
This pussy good for ya health call it super food
When I’m by myself DIY like its SEworld
Bad bad bitch
All the boys wanna spank me left him on read
Girlfriend need to thank me
Make his toes point
Ballerina no tutu
Baby im the best
I don’t know what the rest do
Dive in the water like a private island
34 35 we can 69 it
And I been a bad girl
But this pussy on the good list
I hope that you ain't tired
We ain't stoppin’ ‘til I finish
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (Do you know what that means?)
Fuck me 'til the daylight (Do you know what that means?)
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
It means I wanna 69 with you aww shit
Math class
They know what’s good

#ArianaGrande #DojaCat #MeganTheeStallion #3435Remix

Kommentarer
  • 🤍🤍

    AfrairahnaAfrairahna15 sekunder sedan
  • Queen

    AfrairahnaAfrairahna30 sekunder sedan
  • at first, i didn't so much like this remix, now i have it on loop :,)

    Sheany BurgosSheany Burgos6 minuter sedan
  • Who ready for a TikTok song of this😝

    JPGacha life boy JPGachaJPGacha life boy JPGacha11 minuter sedan
  • Aww innocent we thought

    Matthew BurnhamMatthew Burnham30 minuter sedan
  • Megan Thee Stallion makes Ariana Grande look hella out of place. What's with the young lady in the leotard? Someone call her parents, this is a grown and sexy video.

    Hei SplaithHei Splaith59 minuter sedan
  • I love dojas part dude

    Sarai SanchezSarai SanchezTimme sedan
  • AS PATROAS !!! 🗣️🗣️🇧🇷❤️

    ericck vieraericck vieraTimme sedan
  • AS MAIORES, ALGUÉM AVISA 🗣️ 🇧🇷

    ericck vieraericck vieraTimme sedan
  • AS MAIORES ❤️❤️🇧🇷

    ericck vieraericck vieraTimme sedan
  • Good job

    Nathalice ZamoraNathalice ZamoraTimme sedan
  • I love it

    Nathalice ZamoraNathalice ZamoraTimme sedan
  • Cat and Megan 😡🤬 cat and Sam 🥰😍😍😍😍🥰🥰🥰😇😇😇

    Jocelyn AlvarezJocelyn AlvarezTimme sedan
    • ¿?

      Nicole MojicaNicole MojicaTimme sedan
  • Megan verse hard

    Walter CohenWalter CohenTimme sedan
  • She said 6ix9ine without the tekashi😂

    N SuaveN SuaveTimme sedan
  • HAHAHA SOMEONE IN THE LIVE CHAT SAID "THIS IS KINDA GROSS BUT I LOVE IT" HAHAHAHAHAHA

    Theodore McGoonTheodore McGoonTimme sedan
  • Can u guys pls do something apropiete

    Griselda PegueroGriselda PegueroTimme sedan
  • "69 without tekashi"?

    Jamesette BaxterJamesette BaxterTimme sedan
  • ^^

    小窓小窓Timme sedan
  • I don’t care what anybody says this is an iconic trio!!!

    Jane ButlerJane ButlerTimme sedan
  • I thought the beginning of the video was an advertisement.😂

    IcyXlifestyleIcyXlifestyleTimme sedan
  • 😭😭😭😭

    Christin HardyChristin HardyTimme sedan
  • Omg I can't even recognize ariana. Gurl wtf

    Faria MahzabeenFaria MahzabeenTimme sedan
  • It’s looks like they didn’t even do perfection they had so much fun

    MissLxveMissLxveTimme sedan
  • Why does everyone have the same skin color when Ariana is white

    Gaberiell JayneGaberiell Jayne2 timmar sedan
    • @Ribaldo Valladares Sureeeeeeeee

      Gaberiell JayneGaberiell Jayne46 minuter sedan
    • ariana is white, and you can definitely tell she’s lighter than them. don’t be controversial.

      Ribaldo ValladaresRibaldo ValladaresTimme sedan
  • Hey

    Laura KellyLaura Kelly2 timmar sedan
  • Y’all I started to scream when she said I want that 6ix 9ine without tekashi

    melanie barriosmelanie barrios2 timmar sedan
  • I'M OBSESSED

    richard_son 2409richard_son 24092 timmar sedan
  • Hey cat valentine

    Burn GamingBurn Gaming2 timmar sedan
  • Lol i love how at the end ari tried to play off not bitting off the piece of redvine

    Lucy HeartLucy Heart2 timmar sedan
  • Ariana siempre tan cute UwU

    Yuliana carranzaYuliana carranza2 timmar sedan
  • this is the new ari jessi and nicki :o

    Hudson FranklinHudson Franklin2 timmar sedan
  • You are my idol Ariana !!! 💗💗

    amanda sofia barrera vegaamanda sofia barrera vega2 timmar sedan
  • Omg Doja Cat was always so sexy and hot, but she looks even more beautiful now!! 😍😍

    cis starcis star2 timmar sedan
  • Wait u look like cat from sam and cat and u look like cat from victorious

    Aliveya RepkaAliveya Repka2 timmar sedan
  • Ok domain i see you

    Nakisha BakerNakisha Baker3 timmar sedan
  • Megan and doja turnt ari to something else😂😂😂

    Nevaeh HuntNevaeh Hunt3 timmar sedan
  • Baked Alaska! Haha. Love the new verses from Doja and Meg!

    Andrew KincareAndrew Kincare3 timmar sedan
  • 🤍🤍🤍🤍🤍🤍

    As ZideiaAs Zideia3 timmar sedan
  • Qué Ellos te la ponen. Lo siento no lo podía sacar de mi cabeza

    Lalis 7u7Lalis 7u73 timmar sedan
  • It would be cool if you made me a song from your heart and how you feel about me cause my life has been boring nothing to do wear I live so yeah but if you rather not even look at this I understand and I want bother you anymore means I want texts you on your comments ever again and I will let you be and just forget about and move on someone that might make me a song so yeah

    Jeremiah JacksonJeremiah Jackson3 timmar sedan
  • Lyrics are so Boring !! What the Fuck are these 😑

    Neniya JoramNeniya Joram3 timmar sedan
  • #I love this song

    Leah HughesLeah Hughes3 timmar sedan
  • Why there is a child on the video? O______O

    Demosai DelacroixDemosai Delacroix3 timmar sedan
  • DOJA KAT SHOULD GET HER OWN STYLE CAUSE SHE IS STRAIGHT UP COPYNG NICKY MINAJE

    Janie RiosJanie Rios3 timmar sedan
  • Doja ate that up. No crumbs left.

    daniel richarddaniel richard3 timmar sedan
  • thee queens

    yuqicutieyuqicutie3 timmar sedan
  • ...MISS GRANDE! MAKING! REALLY GRADE!!

    Alexander RodriguezAlexander Rodriguez3 timmar sedan
  • Flawless lol

    London CostonLondon Coston3 timmar sedan
  • queens

    Ariana GrandeAriana Grande3 timmar sedan
  • Oh i just got it 34+35=69 I swear im not usually this slow

    SnapshotSnapshot3 timmar sedan
  • ARI THIS IS YOUR 2nd TRIO WHOOOOOO BTW ONLY OGS WIILL MEMEBE JESSI NICKI AND ARI

    Queen SavageQueen Savage3 timmar sedan
  • porque lo arruinaron :(

    Monserrath LozanoMonserrath Lozano4 timmar sedan
  • That is 69

    nelson martineznelson martinez4 timmar sedan
  • They are so pretty, if you told me that they are sisters i would belive u

    DanielaDaniela4 timmar sedan
  • I would like to stay at this hotel.

    Ashleigh SandersAshleigh Sanders4 timmar sedan
  • Who or what is tekashi

    itsSabsitsSabs4 timmar sedan
  • i love you ariana and you play cat in sam and cat

    Releigh MurphyReleigh Murphy4 timmar sedan
  • OMFG IM SO DUMB I thought the song was just called 34 35 and then I added it up 😂

    Villanelle EditsVillanelle Edits4 timmar sedan
  • Song : ulalala Singer : yahaira Listen to the music

    cfwee hulllcfwee hulll4 timmar sedan
  • this is fire :)

    Pedro RenattiPedro Renatti4 timmar sedan
  • Ariana has a way of leaving naughtiness lightly that is different lmao

    34344 timmar sedan
  • i absolutely loved it

    Mars RodSobMars RodSob4 timmar sedan
  • Woah when she said f-ck mÈ i-

    Nishimiya MikuNishimiya Miku4 timmar sedan
  • This is a song she should have done with h nicki! She had to get both & It still doesn't have Nicki's VA VA VOOM!

    Carlie ButcherCarlie Butcher4 timmar sedan
  • I think they did a good job I love this remix so much love you Ariana

    Miranda RodriguezMiranda Rodriguez4 timmar sedan
  • no disrespect, but the doja cat get electrocuted before filming?

    xd Melodyxd Melody4 timmar sedan
  • Doja cats verse is my favorite 😻

    Clxdy_avaniClxdy_avani4 timmar sedan
  • Wourk it girl

    Tilly SpearsTilly Spears4 timmar sedan
  • Que dios te lo pone fornite en la tv :>

    Sahara RodasSahara Rodas5 timmar sedan
  • "Baked Alaska! Do you guys have Baked Alaska...?" "Oh, I'm sorry, ma'am. We actually just ran out." "F*ck... *OkAy* " This is my favourite quote XD

    Eli VEli V5 timmar sedan
  • ari: do u have baked alaska??? waitress: no we just ran out sorry ari:f**k

    candice brillhartcvcandice brillhartcv5 timmar sedan
  • "Baked Alaska! Do you guys have Baked Alaska...?" "Oh, I'm sorry, ma'am. We actually just ran out." "F*ck... *OkAy* " 😂

    Eli VEli V5 timmar sedan
  • "Baked Alaska! Do you guys have Baked Alaska...?" "Oh, I'm sorry, ma'am. We actually just ran out." *F^ck... oKaY* 😂

    Eli VEli V5 timmar sedan
  • Yesssss

    Lil fxcks reddLil fxcks redd5 timmar sedan
  • is doja a irl copy and paste-

    Bouguie ChildBouguie Child5 timmar sedan
  • I bet they had the time of their lives making this music video

    diedie5 timmar sedan
  • Imagine Ariana rapping like Doja and Megan teehee 💗

    UwU xDUwU xD5 timmar sedan
  • Not the mathematics in the end i can’t- 😩🤚

    UniquaUniqua5 timmar sedan
  • This made me want to kill myself I literally torture myself by watching this absolutely hate it

    Pearlie KirkPearlie Kirk5 timmar sedan
    • seworld.info/will/g6WXzKm3pX2qyZc/video

      Ariana GrandeAriana Grande5 timmar sedan
  • Nossa senhora da bicicletinha rosa, que putaria dona Ariana

    q se foda seu signoq se foda seu signo5 timmar sedan
    • seworld.info/will/g6WXzKm3pX2qyZc/video

      Ariana GrandeAriana Grande5 timmar sedan
  • Crap though this was VR porn......turns out its just cheap

    Jimbobaloobob nameJimbobaloobob name5 timmar sedan
  • Megan is sooo fine

    Queen BeeQueen Bee5 timmar sedan
    • seworld.info/will/g6WXzKm3pX2qyZc/video

      Ariana GrandeAriana Grande5 timmar sedan
  • the fact that ariana was on tp of a tv and the tv showed her exact faces that she was doing close up just confused me.

    Jessalyn MackeyJessalyn Mackey5 timmar sedan
  • My girls!

    Gacha TrinidiGacha Trinidi5 timmar sedan
  • The trio we didn’t know we needed

    U YTU YT5 timmar sedan
  • Ariana has such a young voice that when she says "FUCK" it dont sound like it 😂

    Shaneil McloudShaneil Mcloud5 timmar sedan
  • PURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Najae StevensNajae Stevens5 timmar sedan
  • Ariana 💖🎀👠 Megan 😏👅🍑 Doja🤪💀⛓

    Awesome boy got shadesAwesome boy got shades5 timmar sedan
  • 2:33

    AlpleahAlpleah5 timmar sedan
  • 1:08

    AlpleahAlpleah6 timmar sedan
  • 0:58

    AlpleahAlpleah6 timmar sedan
  • 0:58

    AlpleahAlpleah6 timmar sedan
  • Know chutney music

    Kezia GibbonsKezia Gibbons6 timmar sedan
  • Da badd$t🥳

    Saydies LKSaydies LK6 timmar sedan
  • Luke 21 many will say the time is near do not follow the events in Daniel 11 are not for a very long time peace & love Jesus Christ is Lord

    Theodore HyczkoTheodore Hyczko6 timmar sedan
  • Luke 21 there be signs in the heavens on December 4 2021 there is a weird eclipse in Antarctica that 114 seconds long. Genesis 1:14 says God will use the sun and moon for signs. December 4 is written 4/12 in the world. Acts 4:11,412 says Jesus Christ is the stone the builders rejected by no other name can you be saved God told me it was a sign for Egypt and Israel

    Theodore HyczkoTheodore Hyczko6 timmar sedan
  • "netflix or hulu baby you choose" why I like these lyrics so much?? 😭✋

    potionsxbookpotionsxbook6 timmar sedan
  • I like it how they are having fun and enjoying this music vid❤️💕

    Missael BarretoMissael Barreto6 timmar sedan
  • el perrito ak saber la traducción: Atrevidaaaas xd

    Yulisa Marin AlfaroYulisa Marin Alfaro6 timmar sedan
SEworld